Friday, November 6, 2009

Pool party...

Ikväll hade vi ett pool party med Jonathans klass och parallell klass. En hel hög med 5 åringar med syskon som fullständigt invaderade poolen i ett compound. Kan faktiskt tänka mig att det måste va lite tråkigt för de boende där som inte kunde använda poolen ikväll på grund av oss men men de har ju 364 andra dagar ju...

Men i alla fall, vi var nog en 30 kanske 40 ungar med tillhörande föräldrar som badade, minglade, åt, drack, snackade, lekte, busade, och hade allmänt trevligt. Det var tanken att det skulle hålla på till kl 18.30 men precis kl 18.25 öppnade sig himlen så som den kan göra här och det blev panik-rusningar till tak för att byta om och åka hem.

När vi satt i bilen och skulle åka... det är då jag kommer på det! Regnet vräker ner och jag var lite väl snabb.... glömde tallriken som jag hade med mig! Det var bara att ut i regnet igen och hämta den. Det visade sig att det ar mer än jag som gjort samma misstag och det visade sig även att alla var inte lika snabba som jag och killarna... en del stod kvar under tak o hade inte bytt om än. Kvällen kan bli lång för dem...

Nu en film med killarna, sen sängläge för oss alla.

Jonathan, Oliver o Janne

No comments: