Saturday, February 16, 2008

Cykel tur!!!!

Igår var premiären! Jag skulle ut och cykla ibland bilarna och motorcyklarna. Mamma var jätte nervös och rädd men pappa sprang bredvid så han kunde kolla in motorcyklarna och bilarna. På den lilla ”cykelvägen” (där ALLA bilar och motorcyklar kör ändå) tyckte jag att det var lite otäckt med alla motorcyklar så pappa och jag fick gå en bit. Sen var det dags att hoppa upp på cykeln igen och cykla till BP compound. Det gick bra, inga olyckor och det hade vi inte räknat med heller...

Efter flera varv i BP tyckte pappa att det var dags att cykla hem. Jag tror han började bli trött på att springa bredvid för jag började cykla fortare och fortare. Han såg trött ut och hann inte med överallt. Jag ville inte sluta cykla så snabbt utan jag ville cykla hela eftermiddagen.

Imorgon skall jag cykla igen, då ska jag till min kompis Harold på en brunch. Mamma pappa och Jonathan skall med men jag skall cykla själv igen. Det var coolt.

Kram på er från Oliver

No comments: