Saturday, January 23, 2010

Bowling...

Förra helgen hade vi bestämt att överraska killarna med att åka och spela bowling på lördags eftermiddagen. Strax innan vi skulle åka så kommer en fråga från en av Olivers kompisar om han vill följa med på bio? Yippie klart han ville! Men då blir det ingen bowling, vi får ta det en annan gång istället.

Så igår var det ett nytt försök för att bowla... In till stan, en lunch och sen ett par snabba ärenden innan bowlingen stod på programmet. Tyvärr var Jonathan alldeles för trött så han och Ann åkte hem och jag och Oliver skulle göra upp om vem som egentligen är bäst i bowling! Det är ju en sak att spela bowling på Wii en helt annan sak att göra det på riktigt...

3 rundor blev det för oss, jag vann alla 3 och visade att gammal är äldst.... men jag får passa mig han kommer närmare.... jag toppade på 197 poäng på min andra runda och det är jag nöjd med. Inte riktigt lika bra de andra 2.... kan man se det som uppvärmning och nedjogging?

Oliver satte en av sina rundor på 93 poäng och det är inte illa det!

Janne

No comments: