Thursday, June 19, 2008

The family has landed....

Så var då familjen på plats i Sverige igen för denna sommaren. Fick ett sms för en stund sedan som kort o gott sa: "Landat! Puss Älskar dig" Det är skönt att veta att de är på fast mark igen och jag ringde dem efter en stund. Då satt de på McDonalds och åt frukost. Vilken tur att de inte serverar hamburgare så dags på morgonen!

Nu saknar jag dem än mer än när jag är och reser för jag vet var de är! ”Bara” 16 sova kvar sen är jag hos dem i Hörvik också!

Har passat på att göra lite bankärenden och andra måsten nu idag bla spenderat 45 minuter på Thai Airways kontor i stan. Enda anledningen till det är att vid flygningar från HCMC så av någon anledning så registreras inte flygningarna på mitt konto hos dem! På alla andra flygplatser runt om i världen fungerar det utan problem, men inte här... och för att lämna in kopia på biljetter och det lilla kvittot på boarding passen som man får behålla tog alltså 45 minuter idag. Det var bara 1 före i kön och han höll på att betjänas när jag kom!

Nu laddar vi om batterierna efter nattens match för att fira midsommar! Party på G med 3-4 kollegor imorgon eftermiddag/kväll.... sill och nubbe är ordnat!

Ha en glad midsommar på er alla!

//Janne

No comments: