Tuesday, April 20, 2010

hetta 2...

då föll man dit i alla fall.... 3 dagar med feber! Svettats, frusit, flåsat, skakat. Ingen aptit, inte törstig ja allmänt slö o likgiltig har det känts som. Ann har jagat mig med blåslampa: - Du måste dricka! - Ja ja men jag är ju inte sugen på dricka.
Det hjälper inte hur mycket man vet att man skall dricka och att det är nödvändigt, är man inte sugen så är man inte...

Och alla ni vet ju hur sjuk en man är när han är sjuk....

Vakande idag utan feber! Jobbar hemifrån för att ta igen mig och inte riskera att smitta ner kollegorna sen är jag ju tvungen att va frisk till helgen av en massa olika anledningar. Här är några:

1. Fredag är helgdag!
2. Ann åker på tjej helg till ?, ja jag vet men kan inte skriva det eftersom det är en hemlis för Ann o en tjej till. Det är vi 2 familjer som skall flytta så de tar en tjejhelg o firar av dem.
3. Fredag och 3D premiär på filmen How to train a dragon! Biljetter fixade, vi blir pappor o ungar totalt 20 st. Lunch på Hard Rock Cafe står även på programmet.
4. Söndag natt och avresa till Kina

Ha det gott
Janne

No comments: