Friday, November 30, 2007

Tro det eller ej....

Det var inte färdigfirat..... jag blev gratulerad igen och nu av en holländsk familj som var hos oss i lördag kväll. De kunde tyvärr inte vara med på överraskningsfesten så Ann hade bestämt att inbjudan till dem får stå kvar som planerat tden planerade festen hemma i lördags. Det visade ju sig att ingen annan kunde denna lördag och därför blev överraskningfesten förra helgen av istället.

Det blev en ”fajita och taco kväll” hemma istället och det var alldeles lagom.

Våra gäster hade med sig en present och det var en tavla med kinesiskt motiv på en drake! Mycket intressant och när jag läste kortet till så förstod jag tydligt. Jag är tydligen född i Drakens år och vad passar då bättre än denna present! Den kommer att ramas in och sättas upp på lämpligt ställe.

Man undrar ju hur klarar barn springa o leka så mycket utan att vila? Utan att äta något ordentligt? Men så stupar de i säng också när det är dags. Det tempot skulle man hålla....

Det var två skolkamrater till Oliver och Jonathan som var hemma hos oss. Bram går i Olivers klass och Stijn går i Jonathans klass. De bägge är några månader äldre än våra killar så våra får verkligen jobba på att hänga med!

Nu måste det ändå vara slut på firandet! Men jag vågar inte tro något längre!

Janne o Ann

No comments: