Thursday, June 25, 2009

Natt-tennis...

Ja jag fick se Robin Söderling spela i går natt eller rättare sagt i morse. Fick också se i följande ordning Maria Sharapova bli utslagen, Novak Djokovic vinna, Roger Federer utklassa en okänning och Robin Söderling vinna trots dåligt spel. Men han kändes starkare än den andre killen. Kvällen eller natten förlåt morgonen hade hunnit bli kl 3 eller så när jag somnade.

Lång dag idag igen men på väg hem hann vi inom en marknad med blandade saker. En del bra, en del bättre och en del inte alls...

Som gammal inköpare så stormtrivs man på dessa marknader. Gissa om det är förhandling till överflöd och i dess fulländning! Hittade bland annat 3 kepsar till min golfande pappa och efter påpekande från Ann så borde jag köpt nya kallingar för länge sedan. Fixat nu! Dock efter mycket snack i 3 olika affärer tills jag helt plötsligt ramlade över en affär jag tidigare hade handlat i och tro det eller ej men de kände igen mig! Det kanske de gör med alla andra oxå vad vet jag.... eller berodde det på hur ihärdig jag varit vid tidigare besök hos dem...

Nu arbete o förberedelser till kommande arbetsdagar sen förhoppningsvis en tidig sova eftersom jag flyger hem i morgon kväll.

Ha de gott
Janne

No comments: