Wednesday, June 3, 2009

Leaving on a jetplane.....

All our bags are packed we are ready to go....

Hör man Oliver sjunga i bilen till skolan. Idag är dagen då vi packar....
Härligt trodde väl aldrig att denna dagen skulle komma. Men det är klart just nu är man inte såå sugen på att sätta sig i ett flygplan.... nåja komma över gatan här i Vietnam är mycket dödligare. Bara utanför våra grindar har vi den sista veckorna haft 3 krockar mellan bilar och mopeder, inte vi men taxi bilar..

Tjejhelgen blev för mig av, vilket i sista minuten inte var helt säkert, men som alla vet ska några ha tur!!! Min tur sträckte sig ända till söndagen då jag bytte plats med en viet tjej för att få sitta brevid mina kompisar. Barnfamiljen brevid henne fick stora problem i turbulensen vi hade och barnet kräkte flera gånger. Mina tjejer jublade och skrattade högt och sa Ann vilken tur du har....Jag vet!!

Denna veckan har minst sagt varit busy. Angela och Rachelle båda från Aussie sover här, Luncher avskeds kalas för Oliver, middagar, bokklubb sista träff, jag har inte ätit en måltid hemma på hela veckan.
Idag ska det sista organiseras lappar ska läsas för Ms Mai om Charlie och städning och löner och räkningar....
Beställa blommor till lärare, betala maj räkningar...Ladda dvd...

Sen sak jag börja packa bara skriva detta först...

Pust ikväll ska jag Och Oliver på skoldans härligt de har övar i en månad.
Imorgon kommer Janne hem sen ska vi bara mysa slå ihop väskorna och....

Kram från en glad om än stressad Ann

No comments: