Friday, November 7, 2008

Tro det eller ej...


Idag var det avslutning på Olivers fotbolls träning och det osannolika har hänt! Liverpool, Manchester United, Chelsea och Arsenal har alla slutat på 1a plats!!! Är det inte osannolikt! Jag har ingen koll på tabellen men nog luktar det uppgjort... jag tror att Arsenal har vunnit för de är ju bäst det vet vi ju alla, men eftersom Oliver spelade i Chelsea (ja jag vet... det var inte mitt val) så kan det blivit dött lopp mellan Arsenal och Chelsea. Men HUR kunde Liverpool och Manchester komma så högt upp???? Luktar mygel och uppgjorda matcher, köpta domare och spelsyndikat lång väg om ni frågar mig!

I alla fall, Chelsea vann sin match idag och en glad vinnare syns på bilden! Han har redan lärt sig att man skall göra segergester och målgester rakt mot fotograferna så får man va med på många foton! Och förresten, har han inte samma seger- och målgest som Henke Larsson? Det bådar gott och så håller vi ju Ann lugn också så vi kan träna ännu mer....

Wenger, Scolari, Benitez och Sir Alex alla var där och scoutade... eller i alla fall utsända spioner i form av pappor....

Lite överraskad att inte Lars-Roland va där men de kanske hade utsända spioner vad vet jag.

Hälsningar
Janne

No comments: