Saturday, November 1, 2008

kompisarna!!!


Fler av oss busungar på bild från gårdagens Trick & Treat!


3 av mina kompisar ur gänget... från vänster: Skelett-George, Batman-Jackson och Ninja-Oliver


Gissa om dessa var tuffa och omöjliga att stoppa från att käka ur godis-skålarna!


När vi kom hem skulle mamma duscha oss alla 3 och sen natta Jonathan. Jag skulle ha en "godis och movie-stund" under tiden mamma nattade Jonathan. Strax efter detta somnade mamma i soffan och jag var vaken och såg klart på filmen. Klockan 9 väckte jag mamma och sa att jag ville gå och lägga mig. Somnade gott och visste att jag skulle väcka pappa imorgon eftersom han skulle komma hem mitt i natten. Hade bestämt med pappa att jag fick väcka honom hur tidigt som helst och att jag skulle hoppa i sängen så att han vaknade. Klockan 6 hoppade jag i sängen! Både mamma o pappa var rätt trötta då...

Nu är det lördag och George ska ha en sleep-over hos mig i kväll!

Hälsningar
Oliver

No comments: