Sunday, June 6, 2010

Invaderat...

Idag invaderades huset av en massa packare. Nu har det börjat på riktigt... packning i kartonger och sen vidare till lagerlokal och sen in i container för att skeppas iväg.

Ann, organisationen själv, är aningen hysterisk i dag.... jag håller mig på avstånd annars kanske jag med blir inpackad.

Jag tar mig tid till facebook och blogg. Det är väl så det ska vara när man packar ner sitt hus för en flytt eller?

Ungarna glada som spelemän i morse, Jonathan sa när han vaknade och tittade ut genom fönstret och såg palmer, poolen, restaurangen att Det känns som semester mamma!

Vi slapp åka bil till skolan också! Skolan ligger granne med lägenheterna som vi bor i nu så det blev en 3 min promenad för killar o Ann.

4 sova kvar sen flight hem till Hörvik via Köpenhamn... för familjen. Jag sticker till Shanghai på en kortresa och sen 4 dagar kvar här innan jag har en enkelbiljett till Sverige också.

Janne

No comments: