Thursday, August 13, 2009

Första skoldagen...

Spännande att gå och lägga sig. Oliver var orolig visste ju inte var i klassrummet han skulle få sitta. Visste inte heller vilket klassrum han skulle få...

Lämningen gick hur bra som helst. Oliver på skolgården i ett nytt led i en ny klass. Men hade sin George förstås. Jonathan i Olivers första klassrum med ms Belinda och sa hejdå..??

Jag hämtade honom 1330, ut hoppar en glad litenstor pojk. Utan lunch i magen (säkert därför han var så glad inget tjat) och är så nöjd. Hem kvickt med honom hämtar nästa barn kl 14.30. Oliver säger " mamma I have had the best first day ever" som om han hade haft 100st skolstarter. Vi skrev i the journal sen lekte vi heeela dagen. Jag är trött av alla lekar...

Härligt!

Jag åkte till banken igår stod i 30 min och väntade medan dom letade efter mitt kort... gav upp och åkte heela vägen in idag med den trafiken.... För att få reda på av en annan bankperson att...

-nej du får inget nytt kort för vi ändrade på reglerna i maj månad! Men du kan få ditt gamla tillbaka?
-Ähh nej tack jag vill ha ett nytt!!
-Vill du öppna ett nytt konto här??
-Nej tack! Det kunde ni väl kläckt av er igår???

Ja ja bara en ny dag i paradiset.

Idag gick skolan precis lika bra. Jonathan hoppade glatt jämfotahopp ut ur klassrummet och berättade att han hade haft music och spelat på ett golden egg!!
Ja men vem hade inte varit glad som en speleman då??
Sen for han ut till Lukes mamma Sue och frågade om han inte kunde få ta med Luke hem, pleeaase.

Oliver fick jag inte hem alls han drog till Sara och Daniels hus.

Kul

Allt från oss Kram

No comments: