Saturday, February 6, 2010

lattjo lajbans väskan...

Gissa om det var glädje scener som om ett OS guld hade tagits när hela familjen, alla 5, hjälpte mig att packa upp väskan när jag kom hem idag!

Tuggben till Charlie gjorde honom helvild!
Kanel gifflar och Oliver o Jonathan spelade luftgitarr med tröjorna avslitna!
Falukorv och de studsade jublandes i soffan!
Choklad doppade Ahlgrens bilar och wow! Vi vill ha! skreks det
Lakrits i olika former till Ann och hon gjorde hoppsa steg... nästan i alla fall!
Käck! det gamla lakrtisen och Ann blev nostalgisk!
Svenska marschmallows sa Oliver när han såg påsen med sockerbitar....
Rishultskorv till mig, jag blev inte lika överraskad, jag visste ju att de fanns där!

När ska vi fika kanelgifflar undrades det! Efter lunchen med potatismos o falukorv och lingonsylt! Till detta serverades lingondricka! Kan knappt bli mer svenskt!

Det är skönt att va hemma igen! Och att känna att där finns några som längtar efter mig! Eller, i alla fall väskan...

Janne

No comments: